1396-10-07 18:03
801
0
48424
نماینده سابق شرق گلستان در یادداشتی:

مردم در 9دی، ثابت کردند که فرمانپذیری از رهبری کوچکترین متاع جان است

نماینده سابق شرق گلستان در یادداشتی روز 9 دی را روز اثبات پیروی از رهبری و کم ارزش دانستن جان در قبال فرمانپذیری از ولایت فقیه دانست.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، در متن یاداشت عبدالکریم رجبی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

اليوم يئس الذين كفروا من دينكم فلاتخشوهم و اخشون.....

از روز نهم دي بايد به عنوان روز شكوهمند پيروزي اسلام بر كفر و استكبار ياد كرد. روز نهم دي تفسير "اليوم يئس الذين كفروا..." است روز ياس همه دشمنان اسلام و ايران اسلامي. روزي كه همه ايران يك صدا به نداي رهبري عزيز پاسخ مثبت دادند و بار ديگر شعور خويش را به نمايش گذاشتند و با تمام وجود از ارزشهاي والاي اسلام دفاع كردند. روزي كه مردم با فريادهاي محكم، طوفان يأسي را در اردوي فتنه گران در انداختند و بهت و سرگرداني و حيراني ثمره گردبادي بود كه از طي طوفان به پا شد و دگر بار اين حقيقت را به فتنه گران يادآوري كردكه ايران با همه وجود هنوز پيرو اسلام و رهبري است. مردم به فتنه گران فهماندند كه پيشتر و بيشتر از ديگران در صحنه حاضرند و در زمان نياز به دفاع از ارزشهاي انقلاب و نداي رهبري ،جان كوچكترين متاعي است كه براي عرضه دارند.

٩ دي در گذار از ٨ماه فتنه پيچيده،آخرين حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشايندي بود كه با آفرينش آن ،حلاوت پشتيباني مردم از انقلاب شان ذائقه انقلاب اسلامي را شيرين كرد و از پي آن، گرد وغبار ٨ ماه آتش افروزي در خيابانها، مساجد و پاره كردن عكس امام و شعارهاي ضد مقاومت و در نهايت جسارت به روز عاشورا در خيابانهاي تهران فرو نشست و اينگونه ٩ دي پرچم راهنماي ديگران و روز"متمايز"شد و به تعبير رهبر فرزانه انقلاب اسلامي "نهم دي ٨٨ حادثه كو چكي نيست بلكه آن حركت عظيم و ماندگار مردمي شبيه حركت بزرگ ملت در روزهاي اول انقلاب است و بايد تلاش شود در سالگرد اين حماسه حرف اصلي ملت ايران يعني حركت در سايه دين و تحقق وعده هاي الهي تببين شود".

٩ دي در تاريخ انقلابمان به نام نامي ملت ايران و رهبري عزيز رقم خورده است. روزي كه الطاف الهي شامل مردمي انقلابي شد تا از گذرگاه سخت ديگر و در آزموني دشوار در برابر همه مشكلات و توطئه هاي استكبار و صهيونيسم جهاني با بصيرت خود به عبور از گردنه هاي سخت همتي دوباره گمارند.

اينجانب ضمن گراميداشت روز وفاداري ملت هميشه در صحنه با ولايت برخود فرض مي دانم كه همگام با ملت بزرگوار ايران اسلامي در سالگرد اين روز بزرگ بار ديگر بصيرت خود را به جهانيان نشان خواهيم داد.

والسلام عليكم ورحمت الله و بركاته

عبدالكريم رجبي

نماينده سابق مردم شريف شرق استان در مجلس شوراي اسلامي

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.